Het LSR

Sterk in medezeggenschap

Heeft u een vraag over wetgeving? Wilt u advies over een onderwerp dat in uw cliëntenraad speelt? Wilt u eens praten over hoe u die onderhandeling in zou kunnen gaan? Of wilt u weten wat het LSR voor u kan betekenen?

Aangesloten cliëntenraden, ambtelijk secretarissen en functionarissen medezeggenschap, ondersteuners, coaches, maar ook raden van bestuur, directeuren en managers kunnen bij de helpdesk terecht. Inhoudelijke advisering is alleen voor leden van het LSR. Uiteraard worden uw vragen vertrouwelijk behandeld.

Niet-aangesloten cliëntenraden kunnen de helpdesk bellen voor informatie over het LSR.

Contact met de helpdesk van het LSR

Mail naar helpdesk@hetlsr.nl. Binnen vijf werkdagen wordt u terug gemaild, gebeld of geschreven.

Liever direct telefonisch contact? Bel de helpdesk op 030-299 00 04 op dinsdag en donderdag van 10.00 – 16.00 uur.

U kunt ook de veelgestelde vragen & antwoorden bekijken op deze website. Misschien staat uw vraag erbij.


Delen op social media

Mis geen update
Schrijf je in voor de nieuwsbrief